pühapäev, 25. juuli 2010

Blogi uus algus

Kuna viimasest kirjutisest on nõnda palju aega möödas ja meie Taiwanis oldud aega hakkab otsakorrale saama, siis alustan nüüd blogimisega natukene uues kuues.

Praeguseks olen mina (Sander) jõudnud oma õpingutega NCKU IMBA-s lõpule ja magistri diplom on praktiliselt käes. Maria omakorda on jõudnud hiina keele kõrgeima taseme klassi. Juba vähem kui kuu aja pärast lendame tagasi Eestisse. Seega on aeg meenutada siin kogetut.

Toimus veel üks oluline sündmus, mis ajendas mind uuesti blogi kirjutamist proovima, nimelt sain ma kutse osaleda Taiwan Youth Tourism Ambassador laagris. Kohale jõudes selgus, et see on täiesti hiina keeles, kuid sellest hoolimatta oli mul huvitav ja tore oli kohata julgeid ja aktiivseid Taiwani noori. Seega otsustasin ma selle vabatahtlike programmiga liituda ja seetõttu asungi nüüd kirjutama kohtadest Taiwanis, kuhu oleme reisinud ja kuhu minna tasub. Hoiatan kohe, et vaatamisväärseid kohti on Taiwanis palju.

Kommentaare ei ole: